Sayfalar

24 Kasım 2009 Salı

Avon Soft&Smooth Ağda Bantları


Neredeyse bütün bayanların problemidir istenmeyen tüyler. Bu konuda ben en pratik yöntemi ağda bantları olarak görüyorum. Yaklaşık 3-4 yıldır da bu yöntemi kullanıyorum. Fakat ne yazık ki benim cildim çok hassas ve kuru buna karşılık tüylerim sert ve kalın. Bu zamana kadar markette gördüğünüz ünlü markaların ağda bantlarını kullanıyordum ; resmen tüylerle birlikte derimi de söküyorlardı ve tek seferde anca yarısını alıyorlardı tüylerin. Avon'un ağda bantlarının indirimde olduğunu görüp hadi bir deneyeyim dedim ve aldım. Aldıktan birkaç gün sonra da umutsuzca deneyeyim bari dedim. Bantı yapıştırdım ve çektim ama çekerken bir şey hissetmediğim için "hah biliyordum almadı işte" diye düşündüm ; fakat bir baktım ki o bölgede tek bir tüy kalmamış!! Çok memnun kaldım, cildimi tahriş etmeden, tek seferde tüylerim gitti!
Ayrıca bu koca bantları keserek yüzünüz için de kullanabilirsiniz. Normalde bu marketlerde satılan markaların yüz için ve vücut için olanlarının yapısı farklı olur fakat bu yüzde de gayet güvenle kullanılabilecek bir yapıda. Denedim ve memnun kaldım.
Yalnız tek bir eksisi var o da birlikte o yağlı temizleme mendillerinden gelmiyor. Gerçi derinizde pek ağda kalıntısı kalmıyor yani diğer markalara göre %5 falan kaldı bende ağda kalıntısı onları da bebe yağı ya da başka bir yağ kullanarak da çıkarabilirsiniz!
Bu arada hemen söyleyeyim fiyatı:15 ytl içinden 10 tane çift taraflı bant çıkıyor.
İndirim zamanını yakalarsanız 7.50 ytl'ye kadar düşüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails