Sayfalar

15 Ocak 2011 Cumartesi

essence nail art- stampy set

Konad damgalama sistemini biliyorsunuzdur, bilmeyenleriniz için linki: http://www.konadnailart.com/ bu sistemle tırnaklarınıza damga kalıpları (image plates, desen tablaları) kullanarak çeşitli desenler yapabiliyorsunuz. Online sipariş etmeyi düşünüyordum bu setlerden ama Almanya'ya gittiğimde uğradığım dm'de (drogerie markt) essence'in versiyonuna rastladım, daha ucuz bir alternatif konad'a göre. Damga (stamp), sıyırma aleti (scraper) ve 1 desen tablası (image plate) dahil 1 set 2,90 euro gibi bir şeydi. Denemeye değer dedim ve denedim :)

P2 044 dating time üstüne alix avien 187 kullandım :) set çok başarılı sayılmaz, essence'in setle kullanılmasını önerdiği ojesinden de satın aldımi denedim ama çok başarılı bulmadım, golden rose kırmızı ve bordo ojeler genelde iyi sonuç verdi, bir de seçtiğiniz desene göre değişiyor alacağınız sonuç. bu benim ilk denememdi, serçe parmağımdaki oje baya bozuk oldu :) p2'nin bir türlü renk vermemesi o yüzden 3-4 kat sürmemin ve son katı kalın  tutmamın da etkisi var tabii :) sonuç olarak 2,99'a iyi bir alternatif, bazı desenler bazı ojelerle iyi sonuçlar veriyor, biraz deneme yanılma istiyor sadece ama o süreç bile eğlenceli bence :):) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails