Sayfalar

17 Mayıs 2013 Cuma

Mezuniyet Hazırlığı- Mezuniyet Elbisesi

Merhaba hepinize! Mezuniyet dönemi yaklaşıyor. Kendimden biliyorum, epey telaşlı bir süreç oluyor mezuniyet hazırlığı! Geçen yıl mezun oldum ben. Mezuniyet elbisesi için de İzmir ve Ankara'da baya bir yer gezdim. Biriktirdiğim bu tecrübeleri bu yıl mezun olacaklar için buraya yazayım dedim ve bir yazı dizisi hazırladım. Yazı dizisinin ilk kısmı mezuniyet elbiseleri üzerine. Biraz uzun bir yazı olacak ama mezuniyet hazırlığı içindeyseniz, bence bir göz atın.


Görsel: Koton lookbook


Öncelikle İzmir'den başlayayım anlatmaya. İzmir'de, özellikle Karşıyaka'da birçok mağazaya gittim, birçok elbise denedim. Geçen yıl pek bir şey bulamamıştım ama bu yıl çok hoş elbiseler gelmiş, haberiniz olsun ;)

Mezuniyet alışverişine çıktığınızda listenize katmanızı tavsiye ettiğim iki mağazadan söz edeceğim şimdi.
Bunlardan ilki benim kendi elbisemi diktirdiğim Sinem Özkılıç moda evi. Birçok mağaza gezip içime sinen bir şey bulamadıktan sonra, bir de bir moda evine gideyim dedim, ilk girdiğim moda eviydi, ama o kadar güzel modeller vardı ki başka bir yere bakma ihtiyacı hissetmedim. Siz de bir bakın derim.

Adres: Cumhuriyet Bul. No: 211 Nema Apt. Kat: 2 Gündoğdu Meydanı Alsancak/İZMİR


İkincisi ise, Aşk-ı Memnu'da Bihter'in meşhur geceliklerinin yaratıcısı Sevinç Ürkmez'in mağazası. Bu yıl mağazayı gezme şansım oldu, buradaki elbiselere de aşık oldum diyebilirim. İzmir'de oturuyorsanız veya İzmir'den alışveriş yapma imkanınız varsa mutlaka uğramalısınız! Tam adresini bulamadım fakat mağaza Alsancak Gül Sokak'ta.

Ankara'da da oldukça fazla abiye mağazası gezdim. Ama açık ara favorim İrfan! Hem fiyatlar çok uygun, hem de çok güzel mezuniyet elbiseleri var. Adresleri ise şurada http://www.irfan.com.tr/

İzmir veya Ankara'da olmayanlar içinse önerebileceğim bikaç mağaza var.

Bunlardan ilki Koton, gerçekten çok hoş mezuniyet kıyafetleri var. Hem lise hem de üniversite mezuniyeti için  uygun fiyatlı alternatifler sunuyor.


Görsel: Koton Lookbook

Mezuniyet elbisesini online almak ne kadar doğru olur tartışılır. Ama ben tam gelmese de bir şekilde yaptırırım, olmadı iade ederim derseniz, gönderimi ücretsiz, fiyatları uygun ve çoğu yerde bulunmayan modelleri barındıran asos'u tavsiye edebilirim. Genellikle mezuniyet elbisesi modelleri kısa. Bu nedenle daha çok lise mezuniyetinde tercih edilmesini öneririm.



Görseller: www.asos.com





1 yorum:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails